Alle 180 rozen de grond in

In januari had ik graag gezien dat ik alle rozen zou  planten maar  de planning verliep niet geheel volgens plan, integendeeld.  Doordat het weer vrij snel veranderde en er vorst in de lucht zat heb ik de kale wortelrozen maar gauw ingekuild. Dat gaf me wat meer speelruimte want de hele maand februari zijn mijn man en ik op vakantie gegaan. De verbouwingen en het opstarten van de B&B hadden geen vakantie toegelaten. Die maand heeft ons goed gedaan, de reis naar Nieuw Zeeland was fantastisch mooi, de natuur is voor een tuin- en plantenliefhebber als ik één groot feest!
Maar goed,  nu 2 weken later zijn de ingekuilde rozen geplant, hèhè, ’t was nog een hele klus in die zware kleigrond.

Nu staan in ieder vak rozen!

 Het rozentuintje is nog niet helemaal klaar, de paden moeten nog netjes afgestoken worden en er komen nog rozenbogen bij de 2 uitgangen en er moet nog een prieeltje gemaakt worden. De 180 rozen zitten nu in de grond, denk niet dat ik dat ooit nog eens in zo’n getale zal herhalen!

Geef een reactie

