Moestuintje klaar voor nieuw seizoen

Mijn moestuintje bestaat uit 5 bakken. Twee bakken voor het moestuinproject, 1 bak voor boontjes en 2 bakken waar ik mijn aardbeien heb geplant. In de bakken voor het projest heb ik vorige week radijsjes gezaaid. En in huis staan onder een cloche piepkleine preitjes en tomatensprietjes. 
Vandaag kwam het wekelijkse mail  van Moesie . Morgen dus sla, uitjes en worteltjes zaaien. Het is best een prettige manier om te leren moestuinieren. Hoef je niet  literatuur op na te slaan of aan anderen vragen.

moestuinproject

Kippie Muts komt ff kijken of er geen zaadjes over zijn;-) Toch fijn dat ze niet ongeremd kan scharrelen!

kruiden in potten

Achter in de tuin heb ik nog een plek waar ik meemaals tevergeefts enthousiast begon met tuinieren. Er staan nu een paar bessenstruiken een een hoop afgedekte plaggen waar ik pompoenen ga planten.
Ook de kruiden heb ik verplant en dicht bij de keuken gezet. Erg handig!
Nu alles is voorbereid  en ik volg keurig iedere week de aanwijzingen op van moesie kan er volgens mij dit  jaar niets meer fout gaan. Mmm, straks heerlijke biologische groenten van eigen bodem 🙂
2 thoughts on “Moestuintje klaar voor nieuw seizoen

  1. Mooi projectje mam! Heerlijke verse groenten en verse kruiden!

    Hier in Azie eet ik zoveel groenten; elke dag wordt ik een stukje gezonder en wordt ik een stukje magerder! Miss. eigenlijk goed: begon zo’n rond spekbuikje te krijgen van dat goed eten en al dat bier vanuit Nieuw Zeeland! haha

    Keep it growing;) groetjessss

  2. Pingback: Zwarte handen « De bezoekerstuin van LandsEinde

Geef een reactie

