Spiegelende borders

Vorig jaar heb ik de spiegelende borders, 2 keer 5 op 11 meter, aangelegd met planten van Kwekerij: In goede aarde uit Biervliet. Het eertse jaar is maar afwachten maar ik vond ze vorig jaar al heel wat hebben.Vandaag eindelijk begonnen met het schoonmaken van de borders. Schoonmaken, t.t.z. hun winterdekje weghalen  en onkruid verwijderen. Ik hoop dat er weinig uitval is maar het is altijd afwachten of de planten de winter beetje geod doorstaan hebben.
De planten groeien hard, het lijkt of ze het heerlijk vinden dat alle onkruidjes weggenomen worden en ze weer lekker alle stikstof en voedingstoffen voor zichzelf hebben, je ziet ze bij wijze van spreken groeien.

Ik kon niet weerstaan aan de overweldigende bloesemgeur van het fruitlaantje, zo heerlijk!

  

bleosem van de kweepeer

Dit jaar is het echt genieten van de lente, er staat zo veel te bloeien, bijna niet te bevatten dat ieder jaar weer de lente met zijn bloeigeweld me weer weet te beroeren!

Geef een reactie

