hagel in mei

Ik wilde vandaag mijn collectie bloemenzaden zaaien. Maar het leek vandaag of het herfst was.  Het begon plotseling hard te waaien, de lucht werd donker en in een mum van tijd hagelde het keihard.

 


De Alliums in de voortuin stonden er ook wierdo bij 😉
 Maar door dat gekke wispelturige weer met zijn vele buien is het in de voortuin gezellig weelderig geworden.

Achter de poort is er een vlierstruikenbosje, het is een schuiloord voor de vogeltjes, patrijzen, konijntjes en fazanten. Wanneer ik in de voortuin aan het tuinieren ben hoor ik in de stilte van de polder het gezellig gekwetter en de laatste tijd zelfs  een  stelletje fazanten kletsen.

Vandaag heb ik alle kamers van de B&B klaargemaakt, de bedden zijn weer keurig opgemaakt, morgenmiddag komen de eerste gasten al aan.
Het perk waar bloemen gezaaid zullen worden is ook voorbereid, de bloemenzaden zitten in het mandje en morgenochtend ga ik ze zaaien, de hagel hebben we gehad, het kan nu alleen maar beter worden 🙂

2 thoughts on “hagel in mei

  1. Lijkt me echt heel erg leuk, een B&B, hier kan het niet. Wel qua ruimte en ligging, maar ik woon hier samen met schoonfamilie. Die zien me al aankomen 😉

Geef een reactie

