Wat bloeit er nu in de border?

Mijn borders beginnen pas te leven  na mei. Tijdens de maand mei schieten ze de hoogte om dan in juni hun bloemen te laten zien.
De vaste planten komen van Kwekerij “In goede aarde” uit Biervliet. Door mijn lange tuinleven ken ik best aardig wat planten, maar een kweker heeft toch weer een heel apart assortiment. Vorig jaar moest ik heel veel spieken op mijn lijstje maar nu probeer ik ze te onthouden. Sommige zijn zo imponerend mooi dat ik ze graag met hun juiste naam begroet.
Vanaf nu ga ik proberen ze via mijn tuinlog te onthouden 😉

Astrantia “Buckand”, Thalictrum “Elin” met Netpeta “Upright Form”

Thalictrum “Elin”, Nepeta “Upright Form”, Salvia “Caradonna” en Kalimeres “Charlotte”

Sanguisorba “White Tails”

Persicaria ” September Dance”

Sommige namen klinken als muziek in mijn oren 🙂

Verder hebben we een opening gemaakt tussen de tuin en het weiland. Daarna het bankje bij de poel gezet en even… genoten van het nieuwe plekje 🙂

2 thoughts on “Wat bloeit er nu in de border?

  1. Hi Marleen, leuk blog heb je! En druk ook denk ik met een B&B en bezoekerstuin 🙂 Vind je ’t goed als ik een link op mijn site plaats? Dan ruilen we de links gewoon 😀 Groetjes Rietje

Geef een reactie

