Mijn droompoel

Mij hoor je niet klagen over het weer. Het regent inderdaad een beetje erg veel, heel veel zelfs. Gelukkig zijn de dagen momenteel erg kort en kan ik toch de tuin niet in.

Tijdens natte winters stond het weiland regelmatig blank maar sinds de poel nu twee  jaar geleden gegraven is loopt het overtollig water van het weiland af naar de poel.

 

Poel van LandsEinde

De poel op LandsEinde

En kijk, is het niet prachtig!  Zo groot had ik hem willen hebben maar ik moest mij aan de regels houden…
Nu is het een droom van een poel!
Momenteel zie ik veel vogels een duikvlucht nemen, prachtig om te zien!
Wilde eenden, ganzen, laat ze maar komen, wij laten ze lekker met rust.

poel.29-dec.klein

Laat het nu maar gaan vriezen,  kunnen we in ons eigen weiland schaatsen 🙂

 

6 thoughts on “Mijn droompoel

Geef een reactie

